Wycieczka do Zakopanego 4-6 czerwca 2018r.

W dniach 4 – 6 czerwca 2018 r. odbyła się wycieczka w Tatry. Uczestniczyli w niej uczniowie z klas: VIb, Vb, VIa, VIIb. Pierwszego dnia, po dotarciu do Zakopanego, wyszliśmy na Gubałówkę, aby podziwiać panoramę Tatr. Następnie zwiedzaliśmy stary kościół parafialny MB Częstochowskiej i cmentarz na Pęksowym Brzyzku oraz Sanktuarium Maryjne na Krzeptówkach. Dzień zakończyliśmy przejściem tętniącą życiem promenadą Zakopanego.

Drugiego dnia odbyliśmy pieszą wycieczkę do Morskiego Oka oraz wędrówkę wokół jeziora. Wieczorem odpoczywaliśmy przy ognisku.

Trzeci dzień również był pełen wrażeń: spacer po Dolinie Kościeliskiej i wspinanie się w Wąwozie Kraków, a następnie wyjazd wyciągiem krzesełkowym na sam szczyt Wielkiej Krokwi, aby móc wyobrazić sobie, co czują przed skokiem zawodnicy siedzący na belce startowej. Po południu, z wieloma pamiątkami w plecakach i głowami pełnymi miłych wspomnień, wyruszyliśmy w drogę powrotną do Dubiecka.

Galeria z wydarzenia:

Pozostałe wpisy w kategorii: Aktualności szkoła-